.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بزرگترین رویداد ورزشی قاره کهن در مازندران

بزرگترین رویداد ورزشی شطرنج نوجوانان آسیا با حضور 14 کشور صاحب نام در مازندران برگزار می شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی این دوره از رقابت ها با حضور تمامی عنوان داران آسیا و در  مجتمع رفاهی وزارت نفت واقع در شهرستان محمودآباد برگزار می شود. این مسابقات در رده سنی 6 تا 18 سال برگزار می شود و 270 بازیکن در 7 رده سنی آقایان و بانوان به رقابت با هم خواهند پرداخت.120 شرکت کننده در این مسابقات دختر و 150 شرکت کننده پسر می باشند. بر اساس تمهیدات شورای سیاستگزاری برگزاری مسابقات اداره ورزش و جوانان مازندران 550 نفر در این مسابقات ساماندهی شدند که 320 نفر اتباع خارجی می باشند.
آنچه که باعث شده این رقابت ها در کل به نفع استان مازندران تمام شود ضمن پذیرش میزبانی سهمیه ای است که احمد سعادتمند مدیر کل ورزش و جوانان مازندران برای نوجوانان شطرنج باز مازندرانی در مسابقات جهانی گرفته است.به این ترتیب که ضمن اینکه مدال آوران مازنی در این دوره از رقابت ها مستقیما" به مسابقات جهانی اعزام می شوند ده سهمیه جدای دیگر نیز فدراسیون شطرنج به ورزشکاران مازنی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان داده است.
و اما مسابقات شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا درسه مرحله استاندارد،برق آسا و سریع با حضور شطرنج بازان 15 کشور مطرح شطرنج جهان در مازندران برگزار می شود و به برترین های هر رده مدال هایی با آرم ایران و مازندران عطا می شود.
خاطر نشان می شود مازندران یکی از قطب های مطرح شطرنج ایران بوده تا انجا که بیش از سی درصد بدنه تیم ملی شطرنج در رقابت های آسیایی را مازنی ها تشکیل می دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.